short illustration movie



I released my mini album at May 21.
"Midnight Ocean Blue", this is my song, included that album. 

Mizuki is designed my CD jacket, CD label and so on. 
And she made my short illustration movie!

5月21日にミニアルバムをリリースしました。
Midnight Ocean Blueはこのアルバムに収録されている私の曲です。

mizukiさんは、私のCDジャケットやレーベルや色々なものをデザインしてくれています。
そして、今度はショートムービーを作ってくれました!



She drew many paper of illustration. 
And she painted color every pieces. 
Shoot them little by little, to be this movie. 

I like this movie which point of the chorus, movie girl so amazing, surprised at her face. 
Just like a tear drops or stardust. 
It's fantastic so I like it. 

I hope you will watch this movie. 
Thank you. 

みずきさんはたくさんの数のイラストを書いてくれました。
全部に色をつけて、少しずつ動かして動画にしています。
私はサビの部分のが特に好きで、動画に出てくる女の子がびっくりしたような驚いたような顔になっているところが気に入っています。
涙のようで、星のようで、とても幻想的です。

ぜひ、この動画を見てもらえると嬉しいです!
ありがとう!



コメント